دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

قلب شکســــــــــــــته

سلامت را نمیخواهند پاسخ گفت ...

هوا دلگیر

      درها بسته

             سرها در گریبان

                       دستها پنهان

                    نفسها ابر

                               دلها خسته و غمگین

             درختان اسکلتهای بلورآجین

زمین دلمرده  

                سقف آسمان کوتاه

غبار آلوده ، مهر و ماه

زمستان است ....


گذشته های خیلی دور فکر میکردم که شکستن قلب فقط برای عاشقای دل شکسته پیش میاد

فقط عاشقها هستند که فکر میکنند قلبشون شکسته و صدای شکسته شدن قلبشون به عرش خدا رسیده

ولی بعدها متوجه شدم که نه....

واقعا میشه که قلب آدم بشکنه و این هم مثل هزاران هزار درد و مرض دیگه است که دست از سر بنی بشر بر نمیداره

شکسته شدن قلب و احساس درد شدید در قفسه ی سینه ... چیزی شبیه به سکته با درد خفیف تر

و جالبتر اینکه  کسانی بودند که به خاطر شکسته شدن قلبشون جونشون رو از دست دادند...

حیف که من از مباحث پزشکی خیلی سر درنمیارم

 ولی فکر میکنم قلب من هم  شکسته باشه و دردش رو احساس کرده باشم....

راستی شماچطور..... تا بحال قلبتون شکسته؟؟؟

 

****************

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 11:40 http://love-story.blogsky.com

سلام
تبریک به خاطر وب زیباتون
اگه مایل به تبادل لینک هستین منو با نام Love Story لینک کنین و بهم خبر بدین تا لینکتون کنم
با تشکر

سلام من شما رو لینک کردم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد