دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دارم از تو نگات میرم


دارم از تو نگات میرم   

                       دارم با غصه هات میرم

 

دارم با حرف خاموشت 

                       با بغض خنده هات میرم

 

کی می دونه کجا می رم ؟

                      کی می دونه چرا میرم ؟

 

کی می دونه پرم اما

                     چه سرد و بی صدا می رم؟

 

دل من نازنینم باز تنهایی

                     چه کرده با توکه با من نمی ایی؟

 

چرا دادی خودت رو دست رویاهات

                    چرا افسوس خوردی واسه فرداهات

 

دل من نازنینم دست از او بردار 

                      شکستی با غرور چشم های او به یادش ار

 

دل من خسته شد جانم تمامش کن

                      فقط باقیست در من یاد چشم او

همین را هم حرامش کن  حرامش کن

 

 

نمی خواهم دگر ان چشم افسون کار

                      نمی خواهم برو دست از سرم بردار

 

دگر خوابی درون چشم هایت نیست

 

جز اشکی که نمی ریزد

                    بگو چه از خودت باقیست ؟

 

شدی غمگین و سرد و خسته و تنها

                        غرورت گشته دست اویز انسان ها

 

بیا با من اگر سنگی اگر خاکی

 

خدارا می دمت  سوگند

 

بیا با من هنوز هم عاشقی ...پاکی

 

دل من نازنینم باز تنهایی...

                     چه کرده با توکه با من نمی ایی....؟ اه

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 12:27 http://www.ansi.blogsky.com

سلام

به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد