http://i35.tinypic.com/2tsgp.jpg

 

همیشه فکر می کردم فراموش شدن مثل فراموش کردن سخته اما اشتباه

 می کردم آدما باهم فرق دارن بعضی ها زود فراموش می کنند و بعضی

 ها هم مثل من ...  کاش ما آدما مثل کامپیوتر بودیم اونوقت هرچیزی

که نمی خاستیم اما دوسش داشتیم و فراموش کردنش برامون سخت بود

مشکلی نداشتیم دلیتش می کردیم...

خیلی ها میگن آدم نباید فکر کنه که خودش فقط تنها وجود داره باید یاد

بگیره که دیگران هم وجود دارن اونوقت مشکلی پیش نمیاد راستشو بگم

 من که هر وقت به فکر خودم هستم مشکلی ندارم تا به دیگران فکر می

 کنم مشکلات یکی یکی خودشونو نشون میدن به هر حال ما که نمیدونیم

 چیکار کنیم...

اینو بدون که اگه به فکر همه باشی خیلی ها از اون همه به فکر تو

 نیستن...

اگه یه راننده ی ماهر باشی مطمئن نباش که مشکلی برات پیش نمیاد

چون هستن کسانی که رانندگیشون خوب نی و برات مشکل ایجاد

می کنند...

به هر حال کسی به فکر ما نی... این موضوع هم برام اهمیتی نداره...

مهم اینه که هستم ... همه رو دوس دارم... به فکر همه هستم...

حتی تو...........................................

در ضمن راننده ی خوبی