دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

تو را ندیده ام ولی ندیده دوست می دارمت

تو را ندیده ام ولی ندیده دوست می دارمت

 

                       به دست گرم عاشقی دوباره می سپارمت

 

           غزل تو ای غرال من ستاره شمال من   

                     همیشه تا همیشه ها به دیده می نگارمت

 

                          بهار در بهار من امید ماندگار من 

 

                         به دفتر سپید دل همیشه می نگارمت   

 

       بیا به چشم باغ من به باور سراغ من که     

                        لحظه لحظهدر دلم چو عشق می فشارمت 

 

               قسم به نام هر چه او به میل حس گفتتگو 

 

                که دانه دانه مثل مو چو شانه می فشارمت 

 

         پرنده ی زمین من هیشه نازنین من       

                       تو را ندیده ام ولی ندیده دوست می دارمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد