دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

انیس خلوت من باش

خدایا  تمنا  میکنم  امروز  و  هر  روز    

                               که یار خویش سازی مرا درهرشب وروز

وصال   یار   اگر   مصلحت   توست

                                نکن  نومید   مرا   از   وصلش   امروز

خدایا عشق تو  در  من  عیان است

                                 حدیث  لیلی  و  مجنون  به  هر  روز

چرا  بی  دل  نباشم  بی  دلان  را

                                  نبا شد  طاقت  صبر  در  شب و روز

انیس  خلوت  من  چون  تو  یاریست

                                   دلم  میگیرد  از  غفلت  در  اخر  روز

کنار  من  بجز  تو  همدمی  نیست

                                   نباشم  با  تو  تنها  در  شب  و  روز

خدایا   در   حدیث   می   فروشان

                                   خماری  میشود  غالب  به   هر  روز

شرابی   گر   به   یاد   تو   بنوشیم

                                    درون  جان  شود  روشن  چون  روز

خدایا    سائلان    را    فرصتی    ده

                                     که  تا  جبران  کنند  تا  آخر  آن  روز

خدایا   چون    صدف   را    آفریدی

                                      گوهر  در دل بدارد  در  شب  و  روز

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد