دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دوست داشتن

 

اگر گلی بودم شاخه ای از خود تقدیمت می کردم.
                         اگر اشک بودم زیر پاهایت می باریدم.
                         اگر بهار بودم شکوفه ای از عشق تقدیمت می کردم.
                         اگر ساز بودم آهنگ دوست داشتنی ات را برایت می زدم.
                         اما افسوس که : نه بارانم نه اشکم نه بهارم و نه ساز.
                         اما هر چه هستم و هر جا باشم با تمام وجود خواهم گفت :
                                                         دوستتان دارم افسانه و غزل ...

 

من از او خاطره دارم

خاطراتی خوب و زیبا مثل زیبایی رویا

من از او خاطره دارم

خاطراتی خوب و شیرین مثل زیبایی تو

عاشقم،عاشقم من ،عاشقم از روز ازل

عاشقم،عاشقم من ،پابند عشقش تا ابد

من از او خبر ندارم

اینو من باور ندارم

باور تنهایی موندن،باور تنهایی خوندن

باور بازی رزو باختن،یا قمار عشق و بردن

توی این دیار غربت حتی بودن،حتی مردن

اگه ابره که بارون می زنه به موج دریا می زنه

می زنه به دشت و صحرا می زنه

دلمه که داره فریاد می زنه

 

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد