دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

زندگی بی معناست

 

نوشتی تو بیا با هم خداحافظ

 
          برایم این معما حل نخواهد شد  
 
                   خداحافظ برایت حرف زیبایی است
 
                             نمی خواهی بدانی در دل این خسته ی عشقت چه غوغایی است
 
 و یا من زیر آوار غم رفتن چه خواهم شد
 
          برو زیبا بروتنها         میان نامه هایت می نوشتی زندگی زیباست
 
 و من هم زندگی را در تو می دیدم      
 
                   برو استاد خوبی ها به من درس وفا دادی         خیالی نیست
 
 درد بی تو بودن را تحمل بهترین راه است
 
                   و من هم خوب فهمیدم وفا یعنی خداحافظ
 
 
 
 
 
خدایا به هر آنکه دوست میداری بیاموز که عشق از
زندگی برتر است و به هر آنکه دوست تر میداری بیاموز که دوست داشتن از عشق برتر است

 
 

تا حالا به بودنت تو دنیا فکر کردی؟

تا حالا دلیل زندگی کردن را فهمیدی؟

اصلا به این فکر کردی که چرا به این دنیا اومدی؟

یا چرا مردن برات ترسناکه؟

حتما می گی دیگه نگو سرم درد گرفت

راستش تو درست می گی

اگر بخواهیم به همه ی این چیز ها فکر کنیم حتما...

ولی زنده بودن یعنی این...

یعنی به همه ی این چیزها فکر کردن

و نتیجه درست را بدست آوردن

اگر تونستی به همه این چیز ها جواب بدی

به منم حتما بگو....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد