دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

تقدیم به تک ستاره زندگیم افسانه

تقدیم به تک ستاره زندگیم  افسانه


ای کاش:

اسمت را برای همیشه در قلبم ننوشته بودم

و عشقت را برای همیشه در دلم جای نداده بودم

ولی حالا که این کارا کرده ام برای همیشه دوستت خواهم داشت

و هیچگاه و در هیچ مکانی از کاغذ و برگه قلبم حذف نکرده و نخواهد کرد

پس:                                           

 دوست دارم

     دوست دارم یه عالمه

          دوست دارم به وسعت یه آسمون به وسعت سیارمون

               دوست دارم به خاطر مهربونیات؛به خاطر صبوریات

                    دوست دارم نه در هوس بلکه مثل یه بت پرس

                          راحتت کنم دوست دارم تا آخرین نفس.

                                    

خیلی دوستت دارم


   

          از کسی که دوست داری ساده دست نکش

            شاید دیگه هیچکسو مثل اون دوست نداشته باشی

              و از کسی که دوستت داره

           بی تفاوت عبور نکن

        چون شاید دیگه هیچکس

           مثل اون تو رو

          دوست نداشته باشه

 

کابوس بی تو بودن

یه روز از روزای خدا
که مثل همه ی روزای دیگه اش شلوغ بود پردرد و گریه...
خدا تو رو به من هدیه کرد
تویی که یهو همه ی وجودمو تسخیر کردی                           
                                                                      
و به یکباره من شدم تو
نمی دونم شاید هم تو شدی من
بگذریم...
حالا از اون روز تا همین لحظه
هر شب دارم کابوس بی تو بودن رو می بینم
همونطور که بدون تو هر شب رویای با تو بودنم بود
می خوام یه قولی به من بدی
اونم اینه که هیچ وقت از یادم غافل نباشی
حتی اگه دستات توی دستای یکی دیگه بود
حتی اگه اشکات برای یه غریبه بود
حتی اگه اسمت دیگه برام مقدس نبود
و قلبم برای تو نمی تپید...
قول می دی؟                                                   


نگاه


######## غریبه ای نشسته
لبخند،به لب داره ####### سکوت چشاش قشنگه
انگار توی نگاهش ####### لحظه ها پر میزنه
توی دستاش شاخه گل ######درسرش ،عشق،پرمیزنه
دادبزن ای غریبه####### توکولت چی آوردی
سکوت لحظه هاتو###### چرا همرات آوردی
جای تو خالی بود ###### تو این غربت مسافر
تالحظه هام پر بشه ###### کمی از عشق تازه



زندگی را دوست دارم(نه در قفس)

عشق را دوست دارم(نه در هوس)     

تو را دوست دارم (تا اخرین نفس)


وقـتـی کـه دلـتـنـگ مـیـشـم و
هـمـراهـه تـنـهـایـی مـیـرم
داغ دلـم تـازه مـیـشـه
زمـزمـه های خـوندنـم
وسـوســـه هـای مـونـدنـم
بــا تــو هـــم انـــدازه مـیــشــه

قـد هـزار تـا پـنـجـره
تـنـهـایـی آواز مـیـخـونـم
دارم بـا کــی حــرف مـیــزنـم
نـمـیـدونـم نـمـیـدونـم
ایـن روزا دنـیـا واسـه مـن از خـونـمـون کـوچـیـکـتـره
کــاش مـیـتـونـسـتـم بـخـونـم قـد هـزار تـا پنجـره
طـلـوع مـن طـلـوع مـن
وقـتی غـروب پـر بزنـه مـوقـع ی رفتنـه منـه
طـلـوع مـن طـلـوع مـن

حـالا کـه دلـتـنـگـی داره
رفـیـق تـنـهـایـیـم مـیـشـه
کـوچــه هـا نــا رفـیـــق شـدن
حـالا کـــه مـیـخـوان شــب و روز
بـه هـمـدیـگـه دروغ بـگـن
سـاعـتـهــا هـم دقـیـق شـدن
طـلـوع مـن طـلـوع مـن
وقـتی غـروب پـر بزنـه مـوقـع ی رفتنـه منـه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد