دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

ترانه ها

سیاوش قمیشی - غروب

چشمای منتظر به پیچ جاده
دلهره های دل پاک و ساده
پنجره ی باز و غروب پاییز
نم نم بارون تو خیابون خیس

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من می کوبه
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده

چشمای منتظر به پیچ جاده
دلهره های دل پاک وساده
پنجره ی باز و غروب پاییز
نم نم بارون تو خیابون خیس

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من می کوبه
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده

تو ذهن کوچه های آشنایی
پر شده از پاییز تن طلائی
تو نیستی و وجودم و گرفته
شاخهء خشک پیچک تنهایی

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من می کوبه
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده
برام یه یادگاریه جزءاون چیزی نمونده


لیرضا افتخاری - ای دل اگر عاشقی

علیرضا افتخاری - ای دل اگر عاشقی

ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش
بر در دل روز و شب منتظر یار باش
دلبر تو جاودان بر در دل حاضر است
روزن دل برگشا حاضر و هشیار باش
نیست کس آگه که یار کی بنماید جمال
لیک تو باری به نقد ساخته ی کار باش
لشگر خواب آورند بر دل و جانت شکست
شب همه شب همدم دیده ی بیدار باش
گر دل و جان تو را در بقا آرزوست
دم مزن و در فنا همدم عطار باش


معین - مهمان

معین - مهمان

به دیدن من بیا مهتاب در اومد
بیـا عـزیزم بیا صبرم سر اومد

می دونـی قـلـبـم آروم نـداره
تـو سـیـنـه مـن یـه بـی قراره

زنـجـیـرو وا کـن ز پا دیوونه من
چشم انتظارم بیا به خونه من

به دیدن من بیا مهتاب در اومد
بیـا عـزیزم بیا صبرم سر اومد

تـو امـیـد مـنـی بــذار مــردم بدونن
غم عشق تو رو تو چشم من بخونن

تـو خـورشـــیـد مــنی مـن ذره محتاج نورم
بیا گرمی بده بـه جـون مـن اگــر چــه دورم
فقط یه روز ز تو جدا می شم که توی گورم

می دونـی قـلـبـم آروم نـداره
تـو سـیـنـه مـن یـه بـی قراره

زنـجـیـرو وا کـن ز پا دیوونه من
چشم انتظارم بیا به خونه من

به دیدن من بیا مهتاب در اومد
بیـا عـزیزم بیا صبرم سر اومد

به دیدن من بیا مهتاب در اومد
بیـا عـزیزم بیا صبرم سر اومد

می دونـی قـلـبـم آروم نـداره
تـو سـیـنـه مـن یـه بـی قراره

زنـجـیـرو وا کـن ز پا دیوونه من
چشم انتظارم بیا به خونه من

به دیدن من بیا مهتاب در اومد
بیـا عـزیزم بیا صبرم سر اومد


رضا صادقی - مرتضی علی

رضا صادقی - مرتضی علی

مرتضی علی دخیل زندگیمو از تو میخوام
آقا جونم بی تعارف عاشقم عشقمو میخوام
خاک پات سرمه چشمام آقا جون حرفامو گوش کن
تورو حق اسم زهرا آتیش دلم خاموش کن

دست به سینه پیش روتم دل و جون فدای نامت
آقا داغونم , کمک کن قربون عشق و مرامت
واسه خوندن دیگه پیرم از غمش دارم میمیرم
مولا جون برس به دادم به خدا بد جوری گیرم
به خدا بد جوری گیرم ......

عمریه من در خونت دست خالی بر نگشتم
نذار تاریک شه تموم شه خط سبز سرنوشتم

عمریه من در خونت دست خالی بر نگشتم
نذار تاریک شه تموم شه خط سبز سرنوشتم

نه راه پیش نه برگشت دل موندنم ندارم
مولا جون همه امید به کرامت تو دارم

دست به سینه پیش روتم دل و جون فدای نامت
آقا داغونم , کمک کن قربون عشق و مرامت
واسه خوندن دیگه پیرم از غمش دارم میمیرم
مولا جون برس به دادم به خدا بد جوری گیرم
به خدا بد جوری گیرم


محسن چاوشی و محسن یگانه - دل

محسن چاوشی و محسن یگانه - دل

(محسن چاوشی) :

یه دل دارم خدا داره
زمین داره هوا داره
میونه دریای غمش
کشتی و ناخدا داره
یه دل دارم ترک داره
ترس و یقین و شک داره
رو بام برفیش همیشه
یه دنیا بادبادک داره
یه دل دارم آتیش داره
تو ابرا قوم و خویش داره
نه راه پس مونده براش
نه طفلی راه پیش داره
یه دل دارم رقیب داره
فراز داره نشیب داره
با اینکه آدم نشده
کلی درخت سیب داره

(محسن یگانه) :

یه دل دارم خدا داره
زمین داره هوا داره
میونه دریای غمش
کشتی و ناخدا داره
یه دل دارم ترک داره
ترس و یقین و شک داره
رو بام برفیش همیشه
یه دنیا بادبادک داره
یه دل دارم وفا داره
یه طاقی از طلا داره
تو بهترین جاش یه دونه
قصر و یه پادشاه داره
یه دل دارم نگین داره
هوا داره زمین داره
تو دریای پر از غمش
قایق و سرنشین داره
قایق و سرنشین داره


تین - الاهه عشق

متین - الاهه عشق

یه نظری کرده این دلم
میخوام اون رو ادا کنم
میخوام نماز عاشقی
بنام تو بپا کنم
...
تو لایق عبادتی
عشق خدادای من
...
عرض ارادت میکنم
تو رو عبادت میکنم
تا جای که نفس دارم
بهت محبت میکنم
...
بیات سوره عشق رو
تو هر اذونی من خواندم
بنازم صبر این دل رو
هنوز هم عاشقت موندم


لیرضا افتخاری - دلبر

علیرضا افتخاری - دلبر

دلم امشو به تنهایی خود خو کرده،
ای جونم وای دلبر
یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده،
آی جونم وای دلبر
دلم پیش پر میزنه، به هر دری در میزنه
به هرخونه سرمیزنه ،دلم دلم دلم
خدا مهربونه، یار عاشقونه،
دل مو جوونه ،خدا خدا خدا
خودش خوب میدونه، که بر جون عاشق،
جدایی گرونه، خدا خدا خدا


هنو از دست غمش دیده ی مو گریونه،
آی جونم وای دلبر
بعد عمری هنوم مرغ دلم نالونه،
آی جونم وای دلبر
میرم میگردم سر به سر،دشت و دمن کوه و کمر میرم از او گیرم خبر ، میرم میرم میرم
خدا مهربونه، یار عاشقونه،
دل مو جوونه، خدا خدا خدا
خودش خوب میدونه، که بر جون عاشق ،
جدایی گرونه، خدا خدا خدا


خداوندا دلم یه جایی بنده ،آی گلم
همو جایی که ایوونش بلنده
همو جایی که دلخواهم صنوبر
همو جایی که او بالا بلنده
خدا مهربونه، یار عاشقونه،
دل مو جوونه ،خدا خدا خدا
خودش خوب میدونه، که بر جون عاشق
جدایی گرونه، خدا خدا خدا


امیر حسین مدرس - زندگی به شرط خنده

نقش من چی نقش تو چی_
قصمون چرا هر کی هر کی_

من به جای تو تو به جای من
بازی می کنیم تا یکی شدن

روزگار عجب کار نوایی_
جای هر کسی اینجا خالی_

پشت پنجره منتظر نمون
دنیارو ببین هم صدا بخون

آسمون به شرط خورشید
زندگی به شرط خنده

بگین که تو شهر قصه
دل ساده سیری چنده

راه من چی راه تو چی_
بردوباخت این بازی با کی_

آدما چرا رنگ به رنگ می شن
هم زشت می شن و هم قشنگ می شن

چرا هر کسی صاف و ساده نیست
چرا دلخوشی بی اراده نیست

دست و توی دست من بزار
شکل خودت باش نقاب و بردار

آسمون به شرط خورشید
زندگی به شرط خنده

بگین که تو شهر قصه
دل ساده سیری چنده


دکتر محمد اصفهانی - اخراجی ها

دکتر محمد اصفهانی - اخراجی ها

در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
گر تو نمی پسندی تغییر ده فضا رو

دنیا رو بـا همـه خوب و بــدش
با همــــــه زنـدونیـــای ابــدش
پشت سـر گذاشتنــو رها شــدن
رفتنو سـری تــوی سـرا شــدن

واسشون تو بند دنیــا جــا نبـود
دنیـا که جـای پرنـده هـــا نبـود
پشت سر گذشته های بی هدف
پیش رو لشکـر آرزو به صف

توو بهشـــت آرزو گـم نشـــــدن
آدم حســــرت گنــــدم نشــــدن
وقتی مونـــدن تو غبار زندگی
پر کشیـــدن از حصار زندگی
زنده موندن واسشون بهونه بود
زندگـی بــازی بچــه گـونـه بود
یه صدا می خوندشون سمت خدا
بـا سـکوتشــون رسیــدن به صدا


نظرات 1 + ارسال نظر
کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 01:41 http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد