دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دارم باهات حرف میزنم

 
 
دارم باهات حرف میزنم به  حرفام گوش میدی؟
آره بازم داری لبخند میزنی مثل همیشه
منم شروع میکنم به دردودل
به اینکه از غم دوریت چه میکشم
به اینکه از نبودنت دارم نابود میشم ذره ذره آب شدم
هی من میگم و تو گوش میدی
هنوزم لبخند میزنی
خیلی وقته به حرف زدن با عکست عادت کردم
و تو باز لبخند میزنی
و شاید داری به من می خندی و میگی دیوانه به چی دل خوش کردی
برام خبر اوردن که یا یکی دیدنت
باور نکردم عکست به من لبخند میزد
گفتی که قصه ما تموم شده
باور نکردم عکست به من لبخند میزد
حالا خیلی وقته که به عکست دلخوشم
من به عکست لبخند میزنم
 
 
ای گمشده ی من!
 
            آیا دوباره باز توانمت شناخت
 
                       در این مه غلیظِ دود و دیوار
 
آیا دوباره دلم را
 
                  که در سراچه ی چشمانت
 
                              به جا گذاشته بودم
 
                                            باز خواهم یافت؟
 
             آیا تو را خواهم یافت؟
 
نظرات 1 + ارسال نظر
yase3pid دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 14:11 http://www.yase3pid.iranblog.com

اگر می خواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد، باور محال بودنش را عوض کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد