دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

بی تو هرگز

بی تو هرگز

 

چقدر وحشتناکه که هیچکس دلش برای من تنگ نشدهیچکس

 

نپرسید چطوری؟!کجایی؟! حتی اونایی که خیلی دم از

 

معرفت می زدند!!!یاد حرف همسایه افتادم که یکبار گفته

 

بود...

به سایه ها دل نبند...!!!

                                             "راست می گفت"

 

          

 

روی تخته سنگ نوشته شده بود:

                        اگر جوانی عاشق شد چه کند؟!

من هم زیر ان نوشتم:

                         باید صبر کند...

برای بار دوم از ان محل می گذشتم٬زیر نوشته ی من نوشته

بود:

                         اگر صبر نداشت چه کند؟!

من هم با بی حوصلگی نوشتم:

                          بمیرد بهتر است...

برای بار سوم که از ان محل می گذشتم٬انتظار داشتم

زیر نوشته ی من نوشته ای باشد٬اما...

                        زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم

 

 

 

 

باهات نبودم برات که بودم 

                  چشات نبودم نگات که بودم

                             همه ی گفتنی هام فقط تو بودی

                    اگر حرفات نبودم صدات که بودم

اگر پاهات نبودم یه راه که بودم

                     اگر گریه نبودم یه اه که بودم

                             تو خودت مثل روز افتابی هستی

                      که خورشیدنبودم یه ماه که بودم

می تونستی واسه من یه چاره باشی

 

                                             "توی اسمون دل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد