دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

اشــــــکهام جاری شده کسی نیست ببینه

اشــــــکهام جاری شده کسی نیست ببینه
بارون اشــــــکهام می خوادفقط ترا ببینه
دلـــــم هوات ُ کرده بیا ببین چه خونه
بیا اشــکهام ُ پاک کن نذار جاری بمونه
بباربارون اشکهام که پائیزهم تمومه
  اشکی نمونده واسم آخه پائیز تمومه 
همه جا سفــــید ِ ،رد ِ پایی دیده نمیشه
زمستون هم رسیده ولی پیدات نمیشه
دیگه چشام نمی خواد هیچوقت ترا ببینه
هر وقت ترا ببینه فقط میگه دیونه
هـــمـــه تـــن بــا تــو بـــودم بــا تــو مــانـدم
               کــجـایـی دلِ من که ایــنـجــا بــی تــو ماندم
                  گــذشـتـی از کــنـارم کــجــایــی ای دل مــن
                     مــنـم آن کــس که دل را بــر تــو بــاخــتـــم
                        کـجـا رفــتی چه شد برمن کجا بردی دل من
                           نــدارم عـادت که بــی تــو بـمـانـم ای دل من
تـــو را خـواهـــم که ای دل بــمــانــی بــا من
  کـــه بــر ایــن دل احــتــیـــاج دارم ای دل من
      چــه شـــد بــرمــن کـــجـا رفـــتــم کـجا بودم
         نــمـیـدانــم کــه بـا این دلکـجا رفـتـم کـجـا بودم
                  نـکـن گـــــریــه که ای دل بی تو من هـیچـم
                     تــو را خـواهــم کــه ای دل بــمانــی بـــا من
در ایـن عـالـم کــه ای دل بــــا تـو  چه کردم
  کجا بـردم کجا رفـتی کـه وای بر من چه کردم
      هـمیـن دانـم که بـا تـو بـودم کجا رفـتی نـمیدانم
          بـیـا بـرگرد ای دل تـو را خـواهـم ،بـمان با من
               بـیـا ای دل کـه بـا هــم در ایــن کـوچـه بـگردیم
                   هـمـیـن جـا درایـن کوچه در این تاریکی بگردیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد