دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

آموخته ام ... که

آموخته ام ... که
تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند
 کسی است که به من می گوید:
 تو مرا شاد کردی
 
 
حقیقت انسان به آنچه اظهار میکند نیست
بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن ناتوان است
بنا بر این اگر خواستی او را بشناسی
نه به گفته هایش
بلکه به نا گفته هایش گوش بسپار
 
 هر از گاهی توقف در ایستگاه بین راه ، فرصت خوبیست
برای دیدن مسیر طی شده
و نگریستن به راهی که پیش روست .
 گاهی برای رسیدن باید نرفت!
 MIADGAH GROUP IS THE BEST
آموخته ام ... که
گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد،
 فقط دستی است برای گرفتن دست او،
و قلبی است برای فهمیدن وی.
 
عشق مثله یک تیره که درست می خوره وسط قلب آدم
نه می تونی درش بیاری نه می تونی بزاری بمونه
اگه درش بیاری می میری
اگه بزاری بمونه بازم می میری
منو تنها نذار
به آسمون نگاهی کن دیگه ستاره نداره
 صدای قلبمو ببین دیگه صدایی نداره
به این دلم نگاهی کن عکس تو رو کشیده باز
 از رسم روزگار خود چه غصه ها کشیده باز
گفتیم تا آخر می مونیم تا آخر قصه ی عشق
اما نصیبمون چی شد ؟
 تنها ، غم و غصه ی عشق
 من نمی گم خودت بگو
 آخر دنیا کی میشه ؟
بازی روزگار اینه
 
آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی،
به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.
 
تو که رو غصه هام خط میکشیدی
منو گفتی به دنیا نمیدی
نفهمیدم تو این اشفته بازار
چی شد که ازدل تنهام بریدی....
فقط موجهای دریا هستند که عاشقن
 آره فقط اونا هستن
 با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدنن
 
نه دیگه تورو می خوام ، نه چشمای سیاهتو
نه دیگه عشق رو می خوام ، نه دل مهربونتو
نه دیگه دلم تنگ برات ، نه دیگه اسیرتم
نه قلبم می تپه برات ، نه دیگه دیوونتم
نه دیگه بهارو دوست دارم ، نه بارونو
نه ستاره رو دارم ، نه سوگل قصه هامو
نه دلی مونده واسم که بخواد عاشقت باشه
نه دیگه چشمی دارم که بخواد منتظرت باشه
نه حسی مونده واسم که بخواد واست دعا کنه
نه خیالتو به سر دارم تا بگم خدا خدا خدا کنه
 
نه دیگه می خوام به عشق تو اسیر باشم
نه می خوام مثل قدیم دربه در و حقیر باشم
نه دیگه حرف های قشنگتو یه لحظه باور ندارم
نه تو این سیاهی ها ، من حس یار و یاور ندارم
نه عشقمی ، نه ماهمی ، نه دیگه فرشته نیازمی
نه اشکمی ، نه سازمی ، نه دیگه پرنده خیالمی
نه دیگه ، نمی خوام تو رو ، برو ، دوستت ندارم
نه ، یه بار دیگه بهت بگم : من دیگه دوستت ندارم
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد