دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

در وفای عشق

در وفای عشق تو مشهور خوبان چو شمع                               

                  شب نشین کوی سربازان ور ندانم چو شمع

 

روز و شب خواب نمی آید بچشمم  غم پرست                          

 

                  بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

 

در شب هجران مرا پروانه وصلی فرست                              

 

                  ورنه از دردت جهانی را بسوزانم

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

 

به خدا همیشه از خدا می خوام

لحظه ی جداییمون سر نرسه

تا همیشه پا به پای هم باشیم

اما این کوچه به آخر نرسه

نگو تا ابد باید تنها باشم

آرزو های منو ازم نگیر

من می خوام، با تو باشم، با خود تو

عشق من، عشقمو دست کم نگیر 

                            عشقمو دست کم نگیر

این همه شادابی یه روزی حروم میشه

کوچه هم تموم نشه عمرومون تموم میشه

تا ابد با من باش همه ی هستی من

هستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن

این همه شادابی یه روزی حروم میشه

کوچه هم تموم نشه عمرومون تموم میشه

تا ابد با من باش همه ی هستی من

هستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن 

   ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** ______
___***____***____***__ *** ____
__***________****_________***____
_***__________**___________***__
_***_________________________***_
_***________ ________________***_
__***______ doostat________***___
___***______ ___daram_____***____
____***_________________***_____
______***___________***_______
________***_______***_________
__________***___***___________
____________*****_____________
_____________***_____________
______________*_____________
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

نمیدونم چرا ولی احساس خوبی ندارم.

دلم میخواد  از این جا فرار کنم و برم یه جای دور ....

جایی که هیج کس من رو نشناسه......هیچ کس نباشه...سکوت و سکوت و سکون....

دلم می خواست کسی پیدا بشه و طاقت شنیدن این همه درد رو داشته باشه.....

این همه فکر واسه یه ذهن کوچیک....این همه درد ......این همه کلمه ی نگفته........

این همه سکوت......


مرو ای دوست
 

 

مرو ای دوست مرو ای دوست

مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو

به گل روی تو

مروای دوست مرو ای دوست

بنشین با من و دل بنشین تا برسم مگر

به شب موی تو

تو نباشی چه امیدی به دل خسته من

تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم

با غم تو

 

مروای دوست مرو ای دوست

مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو

به گل روی تو

بنشین تا بنشانی نفسی آتش دل

بنشین تا برسم مگر به شب موی تو

تو نباشی چه امیدی به دل خسته من

تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم

با غم تو

چه کنم با دل تنها که نشد باور من

تو و ویرانی خاموشی کوهم اگر اگر چه کنم با غم تو

 

چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل

چه کنم با این درد دل من ای دل من

نظرات 2 + ارسال نظر
تارا شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 10:29 http://dokhtare-darya.blogsky.com

سلام
چرا اینقدر دیر
دلمون برات تنگ شده
به هر حال از اینکه اومدی و سر زدی ممنون
راستی مطلب خیلی زیبایی بود مخصوص من
دلم خیلی گرفته ................
بازم بهم سر بزن

تارا یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 17:02 http://dokhtare-darya.blogsky.com

سلام خوبی
کجایی نیستی
بیا من آپم
منتظرتم
بایییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد