دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

اگه تو بری من گریه نمی کنم ......................من میمیرم!!!

دختر از پسر پرسید که آیا اونو قشنگ میدونه ؟

پسر جواب داد : نه

دختر پرسید آیا دلش می خواد تا ابد با اون بمونه؟

پسر جواب داد : نه

سپس دختر پرسید اگه ترکش کنه ؛ گریه میکنه ؟

وبار دیگه جواب شنید نه

دختر خیلی ناراحت شد ؛ و در حالی که گریه می کرد خواست که بره ، که پسر شونه هاشو گرفت و گفت :

تو قشنگ نیستی ، تو زیبایی

من نمی خوام تا ابد با تو باشم ، من نیاز دارم که تا ابد با تو باشم

و اگه تو بری من گریه نمی کنم ......................من میمیرم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد