دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

دنیای من : نازنین و غزل و افسانه

دوستدار همیشه گی نازنین و غزل و افسانه

قصر یخی

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم
چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم
به تو آری به همان منظر دور
به همان سرو صمیمی به همان باغ بلور
به همان سایه...همان وهم...همان تردیدی
که سراغش ز غزلهای خودم می گیری
به همان زل زدن از فاصله دور به هم
یعنی آن شیوه فهماندن منظور به هم
به تبسم ...به تکلم ...به دل آرایی تو
به خموشی...به تماشا...به شکیبایی تو
به نفس های تو در سایه سنگین سکوت
به سخن های تو با لهجه شیرین سکوت
شبحی چند شب است آفت جانم شده است
اول اسم کسی ورد زبانم شده است
یک نفر ساده...چنان ساده که از سادگیش
می توان یک شبه پی برد به دلدادگیش
آه ای خواب گران سنگ سبکبار شده
بر سر روح من افتاده و آوار شده
رعشه ای چند شب است آفت جانم شده است
اول اسم کسی ورد زبانم شده است
یک نفر سبز ...چنان سبز که از سر سبزیش
میشود پل زد از احساس خدا تا دل خویش
آی بی رنگ تر از آینه یک لحظه بایست
راستی آن شبح هر شبه تصویر تو نیست؟
اگر ان حادثه هر شبه تصویر تو نیست
پس چرا رنگ تو و آینه اینقدر یکیست؟
حتم دارم که تویی ان شبح آینه پوش
عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش
آن شبح کافت جانم شده است
آن الفبا که همه ورد زبانم شده است
اینک از پشت دل آینه پیدا شده است و تماشا گه این خیل تماشا شده است
آن الفبای دبستانی دلخواه تویی
عشق من آن شبح شاد شبانگاه تویی

نظرات 2 + ارسال نظر
Manijeh Askvyy دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 17:56 http://manijehaskvyy.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
همکاران عزیز، وبلاگ با مقاله تقابل اینترناسیونالیسم با ناسیونالیسم در ایران به روز گردیده شده است0 وبلاگ رسمی سازمان رهروان بابک خرمدین در جهت مبارزه با مارکسیسم که دشمن قسم خورده ایران: http://babake23.blogfa.com/ توسط عوامل نفوذی مارکسیسم در جمهوری اسلامی فیلتر شد0 این احزاب و سازمانهای مارکسیستی برای تجزیه و نابودی و روی در روی قرار دادن اقوام ایران که منجر به جنگ داخلی می گردد و نابودی اقتصاد ملی که منجر به بیکاری و فقر و فحشاء و نابودی فرهنگ و هویت ایرانی و در اختیار قرار دادن بازار مصرف داخلی بدست کشورهای صنعتی که عاملی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای آنها در بر دارد و خدمت به بیگانگان و غارت سرمایه و منابع طبیعی ایران بدست بیگانگان به هر کاری دست می زنند و این فکر غلط دهکده جهانی را در جامعه ترویج می کنند که خوشبختی و سعادت و رفاه اجتماعی و آزادی بیان وعقیده با نابودی کشور ایران بدست خواهد آمد0 تنها راه سعادت و خوشبختی و رفاه و آزادی بیان در شعار استقلال ـ آزادی ـ جمهوری اسلامی بدست می آید0 استقلال به معنای قطع وابستگی صنعت و کشاورزی به بیگانگان و گرایش و تقویت ملی گرائی ایران ـ آزادی به معنای هر شهروند ایرانی حق دارد عقاید خود را بدون ترس نیروی انتظامی بیان کند آن هم در زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی که با خون شهدایش آبیاری گردید محقق شد0 از نقدهای خوبتان دریغ نورزید با تشکر همکار شما منیژه اسکوئی
http://manijehaskvyy.blogsky.com/:

احسان پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 19:36 http://www.kingehsan.blogfa.com

سلا من
من بچه فارسان هستم خوشحالم وبی به اسم فارسان ثبت شده وهمچنین مناظر زیبای اون حیرت انگیزه بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد